bucket_iconCreated with Sketch.

Informacje o statusie zamówienia zawsze pod ręką!

Koniec z zastanawianiem się, gdzie aktualnie jest Twoja dostawa lub kiedy możesz się jej spodziewać! Dajemy Ci narzędzie, dzięki któremu w dowolnej chwili i miejscu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się auto z Twoim zamówieniem produktów Rockfon.

W momencie, gdy Twoje zamówienie zostanie załadowane na auto dostawcze, otrzymasz mail i/lub sms z informacją o tym oraz link do śledzenia auta w czasie rzeczywistym. To znaczy, że w każdym czasie możesz sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się Twoje zamówienie. 

Po rozładunku auta w miejscu docelowym otrzymasz potwierdzenie dostarczenia zamówienia ze wskazaniem dokładnego miejsca rozładunku auta. 

Jak zmienić dane kontaktowe?

Jeżeli chcą Państwo zmienić adres e-mail lub numer telefonu, na który będziemy przesyłać powiadomienia o zamówieniu, prosimy o kontakt mailowy - biuro@rockfon.com

truck, lorry, logistics, transport, rockfon, man in front of truck

Często zadawane pytania

Monitoring zamówień

1. Nie otrzymałem linka do śledzenia samochodu? Czy moje zamówienie jest realizowane?

Ze względów technicznych niestety nie wszystkie dostawy są śledzone. W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 22 372 01 60 / 22 372 01 66.

2. Otrzymałem link mailem, ale po wejściu w link nie widać pozycji auta, bądź pozycja auta na mapie nie jest aktualizowana?

Jeżeli po kliknięciu w link do śledzenia zamówienia nie widać pozycji auta, może to być spowodowane brakiem dostępu do sieci komórkowej i system chwilowo nie może zlokalizować położenia ciężarówki.

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 22 372 01 60 / 22 372 01 66.

3. Co mam zrobić, jeśli nie chcę otrzymywać powiadomień bądź chcę, by powiadomienia były wysyłane na inny adres mailowy / nr telefonu?

W systemie Track & Trace możemy elastycznie zarządzać wysyłką powiadomień i na Twoją prośbę możemy wyłączyć tę usługę bądź dowolnie zmienić adresatów. Jeśli chcesz zmienić adres mailowy, na który będziesz otrzymywać powiadomienia z systemu Track & Trace, skontaktuj się z nami mailowo, pisząc na adres biuro@rockfon.com