Trudne warunki akustyczne w szkołach można pokonać zapewniając uczniom i kadrze nauczycielskiej wysoki standard środowiska nauki oraz pracy. Dowiedz się, jak to zrobić rozmawiając z naszym ekspertem:
| nie musisz sie przygotowywać, po prostu zapytaj | ||
| dowiesz się, jak poprawić akustykę w Twojej szkole | ||
| oraz jakie rozwiązania możesz zastosować |
Pomogliśmy poprawić akustykę w wielu polskich i zagranicznych szkołach, tworząc komfortowe warunki do nauki i nauczania, co bezpośrednio przełożyło się na osiągane przez uczniów wyniki w nauce. Posłuchaj, co powiedzieli nauczyciele szkół z Warszawy i Poznania.
Zmiana na lepsze w szkole Twojego dziecka też jest możliwa!
| w szkole panował ogromny hałas | ||
| hałas wykraczal poza wszelkie normy |
| problem z hałasem dostrzegali nauczyciele i rodzice | ||
| rodzice wzięli sprawy w swoje ręce i pomogli sprawić, że hałas w szkole przestał istnieć |
Hałas sprawia, że uczniowie mają:
| gorszą pamięć | ||
| problemy z nauką czytania i pisania |
Bez hałasu, uczniowie:
| są wyciszeni, spokojniejsi | ||
| pracuje się im o wiele lepiej |
Poznaj historie szkół, którym już pomogliśmy wygrać z hałasem. Teraz czas na Twoją!
W większości polskich szkół, natężenie dźwięku wyrażane w decybelach (dB) przekracza dopuszczalne normy i jest wyższe niż:
| na skrzyżowaniach ruchliwych dróg | ||
| w pobliżu lotniska | ||
| we wnętrzu głośnej restauracji |
Dowiedz się więcej, jak hałas wpływa na zdrowie i samopoczucie dzieci, a w konsekwencji na efektywność nauki.
Pomoż nam walczyć z hałasem w polskich szkołach!
Według prof. Sułkowskiego długotrwałe natężenie na hałas powyżej 85 dB może powodować:
| trwałe przesunięcie progu słyszenia | ||
| wywoływać bóle głowy | ||
| powodować zaburzenia w funkcjonowaniu układów krążenia, nerwowego i równowagi |
Źródło: „Ocena wpływu hałasu szkolnego na wyniki testów centralnych funkcji słuchowych”, Nowa Audiofonologia® 2(5), 2013: 37–41.
Nawet hałas o mniejszym natężeniu (poniżej 70 dB), chociaż nie jest szkodliwy dla zdrowia, może powodować:
| bóle głowy | ||
| zmęczenie | ||
| rozdrażnienie | ||
| problemy z koncentracją | ||
| zabudzenia snu |
dzieci ma zaburzenia słuchu, które zakłócają prawidłowy rozwój oraz utrudniają naukę w szkole
gorsze wyniki w nauce dziecka z niedosłuchem w porównaniu z prawidłowo słyszącym rówieśnikiem
rodziców uczniów, u których wykryto niedosłuch, nie podejrzewało nawet, że ich dzieci mogą mieć problemy ze słuchem
Według prof. Skarżyńskiego zaburzenia słuchu mogą niekorzystnie wpływać na proces komunikowania się dziecka w szkole i mogą utrudniać jego rozwój. Dzieci z zaburzeniami słuchu mają znacznie częściej trudności w nauce w porównaniu do rówieśników ze słuchem prawidłowym.
Dziecko z zaburzeniami słuchu może mieć:
| problemy z nauką czytania i pisania | ||
| problemy z pamięcią | ||
| gorsze wyniki w nauce | ||
| ograniczony zasób językowy | ||
| dysleksję, dysgrafię |
Źródło: Magazyn „Słyszę” lipiec-sierpień 2015.
Nasze sufitowe i ścienne materiały dźwiękochłonne z wełny skalnej wyciszają szkoły w Polsce i na świecie! Pomożemy dobrać rozwiązania akustyczne do każdego pomieszczenia w Twojej szkole – wyciszamy korytarze, stołówki, sale gimnastyczne. Sprawdzimy poziom decybeli, jeśli potrzebujesz pomiarów akustycznych.
We provide customers with a complete acoustic ceiling system offering, combining sound absorbing ceiling tiles and wall panels with suspension grid systems and accessories.